mad dog


Jag är arg på facebook.
Varför fungerar inte min sida? Inlägg och kommentarer försvinner och kommer tillbaka titt som tätt och har gjort det i flera dagar nu. Och idag skulle jag ladda upp bilder. Ja då kan jag inte ens se bilderna jag har lagt upp. Det är som om de inte finns. I det ena albumet blev det bara ett enda kort i. Varför? Jag blir så less. :(

Men nog om den skitsidan som man är alldeles för beroende av...

Första dagen i skolan idag. Det gick bra. Önskar dock att motivationen skulle finnas där också. Imorgon börjar nästa kurs. Den ser jag faktiskt fram emot lite. Matematik, jag har ju i alla fall vart bra på det en gång i tiden. ;)  Jobbigt bara med två olika kurser som gå parallelt. Allting blir så rörigt med olika klasser och i vilken stad man ska vara. Jo ena kursen går i V-ås och den andra i E-tuna. Blä!

Ljuset i mörkret? Jo en weekend i sälen med min älskling. ♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0