another day


Det är tråkigt med tentaplugg, men jag kämpar på genom dessa tråkiga böcker.

Jag har fått arbete. Tänka sig. Ska arbeta inom bemmaningstjänst som vikarie på förskolor i Västerås. Det ska bli roligt, dels för att jag får se fler olika verksamheter här i kommunen och dels en hel massa nya erfarenhter eftersom jag kommer få chans att observera många olika pedagoger.
Så har jag lite koll sen på vilka förskolor man kan tänka sig arbeta på senare. :)

Igår kväll när jag kom hem öppnade jag vårt 1000-bitar pussel som vi fick av min lillebror i julklapp. Jag kom en liten bit iaf på typ två timmar. :)




Åh just det, jag har skapat en underblogg till min nuvarande blogg. http://martyy.blogg.se/nortez - en träningsdagbok för mig och pållen. Antar att många inte är så intresserade av allt mitt hästprat så kan jag ju försöka skriva om något annat här då.. :P

Nej nu måste jag ta tag i böckerna här bredvid.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0