you are my life


Har haft en fantastisk helg i Sälen med min älskling. ♥ :)

Vi bodde i Tandådalen om jag inte sagt det. Och på fredagen gav vi oss ut i backarna. Dock var den backen vi skulle ta oss ner för alldeles för brant i för min smak. Ja jag är en fegis och ja jag är höjdrädd! Så det blev pannkaka av allting. Jag ville då ta släpen över till Hundfjället för de hade fler lätta backar. Väl där så hamnade vi dock i fel lift och mitt uppe i tre röda backar. Detta är andra gången i mitt liv jag åker skidor så jag fick panik! Men vi tog oss ner off-pist och lite på sniskan. Sen blev det barnbacken tills mitt självförtroende återvände. ;)
Men under lördagen och söndagen åkte vi bara i Hundfjället och det gick kanoners. Hittade några gröna och blåa backar som passade mig perfekt. :)

Annars så har vi lyxat oss med goda middager och gott dricka. Var bland annat på schlagerkväll på Harrys vilket var guld! :)

Bilder kommer snart på FB.

Denna vecka består av skola, stall, jobb och lite kalas för familjen annars.
Sitter just nu i skolan faktiskt och latar mig tillsammans med Maria och Jennifer. Vi börjar inte förrän om sisådär 45 minuter. Är i Eskilstuna också så kommer inte hem förrän runt halv 6 ikväll. :( Tråk.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0