my perfect life


Fan vad lycklig jag är just nu. :)

I helgen var det fullt ös.

I lördags åkte Ludde hem. :( Tråkigt. Vi saknar den lilla krabaten.
Senare på dagen åkte vi på kalas hos C's syster för att fira stora pojken som fyllt 8 år. Där blev det en massa gott och en massa skratt. Kittelkrig var överst på leklistan! Och jag som är kittligast i världen var favorit offret. ;)

I söndags blev det Romme tillsammans med bästa vännerna. :) Det var kul och jag tog mig nerför ett par röda backar. Det ni! Riktigt stolt över mig själv. :)

Igår var det Alla hjärtans dag. :) Det blev en riktigt mysig dag. C kom hem från jobbet med världens vackraste rosor och ett sött litet gosedjur! Sen fick jag också ett paket som innehöll en jätte fin liten glasängel. :)

Jag kokade ihop en 3-rätters middag åt oss!

Till förrät serverades medelhavsbaugette grillade i ugn med tomat och vitlöksröra på.
Till varmrätt var det rostbiff med bakadpotatis och en fetaoströra och gucamole. Till det serverades också en cesarsallad.
Och efterrätten bestod av små kladdkakor serverade med gammeldagsvaniljglass och två olika sorters gelehjärtan.

Jag är mycket nöjd och jag tror min underbara sambo uppskattade mina ansträngningar. :) ♥ Han fick också under middage en liten ask med choklad, marsipan och trisslotter av mig. :)








Tänk att jag lyckats få världens bästa och finaste pojkvän!
Han är mitt allt, mitt hjärta ♥

Elsa
2011-05-07 @ 14:37:49
URL: http://smsalåna.nu

Grym design du har på din sida. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0