is money everything?


Pengar pengar pengar.
Hela ridsporten handlar om pengar.
Varför?
Hur gynnar det oss hobbyryttare att utrustning och ridkläder kostar tusentals kronor?
Jag tycker kedjor som Hööks och Börjes är otroligt bra som satsar på utrustning för överkommliga priser och faktiskt ganska bra kvalité, bara man tar hand om det. 

Jag undrar bara hur alla har råd att köpa Kingsland, polo m.m?

Jag har i alla fall idag vart och shoppat på Hööks. Mellandagsrea är underbart! Det blev schabrack med matchande luva, träns, ridbyxor och en piké tröja. Jag är mycket nöjd. Snart är det dags för födelsedag och då kommer blandannat en ny martingal och en ny sadelgjord stå på önskelistan. :)



     


C och jag sprang också in på nya gallerian en stund. Köpte två toppar, ett par örhängen och lite underkläder på Cubus. :) Får se om det kanske blir en tur imorgon också eller på onsdag? Jag skulle verkligen behöva en klänning till nyårsafton.

Några tips på vart man ska kika?






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0