tuesday prt II


Mitt ridpass blev inte som jag tänkte mig idag, isen hade inte smält så mycket som jag hade hoppats.. Så vi tog oss inte till vallen. Det blev stället en sväng längs några ridbara vägar och sen stannade vi på en liten äng och jobbade lite lösgörande arbete på åttvolter i skritt. Skulle verkligen behöva rida mer i ridhuset men inte så lätt när man varken har tid, pengar eller just nu en bil som kan dra. Suck.

Men.. Idag har jag fått ett jobb så snart kanske allting ordnar upp sig ekonomiskt! :D

Ja jobb som sagt. En tillsvidare anställning, 100 % på Lövängens fsk från 2 januari, 2012. Jag hoppas på att det ska bli riktigt bra. :) Förskolan satsar just nu på att få en nisch med utomhus pedagogik vilket jag tycker är mycket spännande. :) Det stora pluset är att jag kommer få vara med och starta en helt ny avdelning.. :) Kommer nog bli väldigt roligt och utmanande!

Nej nu säger jag godnatt för denna gång. 
Sanna
2011-12-15 @ 20:30:14

Grattis till jobbet! :) Hoppas det blir riktigt roligt och en positiv utmaning. Sen att det hjälper ekonomin är ju också ett plus ;) Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0