soon to be


Den här meritportföljen kan ju bara gå och hänga sig någonstans! Fy vad tråkigt det är och jag har verkligen noll motivation kvar till den. Hur gör alla ni andra för att orka den?

Nu ger jag upp. Lagar lunch och åker till stallet istället. Så det så!

Ikväll blir det myskväll med fina flickor. :)
Imorgon ska jag hälsa på min klass i Lövängsskolan. Sen försöka plugga, rida och julbaka.
Torsdag består av plugg, ridning, inhandling av sista juleklapparna och ännu lite mera julbak.
Fullt upp såhär innan julhelgen!
Men det är väl så det ska vara? :)

På med lite julmusik å dags att laga lunchen!






Har en förkyld liten parvel här i soffan också. ♥ Låter som om han håller på storknar stundtals för han är så täpt i näsan. Någon som vet nått man kan ge hundar för täpt nos?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0