Hej mitt vinterland!


Sådär ja, nu är vi nyss inkomna efter en promenad i snön! :) Härligt med lite vitt på backen! Nu hoppas jag bara på minus grader så det går att rida lite i snön!

Fikat hos mamma var mys. Jag bakade en kaka och tog med, blev en kladdkaka med nougatöverdrag. Den var en succé. Imorgon tänke jag och C baka lite julgodis om vi hinner. Ska göra chokladhästar och corflakes cookies till en början.. Sen blir det nog knäck någon dag. Det är nämligen så att vi ska stå för allt godis och fika till julhelgen så här måste vi baka på. Lussekatter har vi redan klarat av och pepparkaksdegen ligger i kylen och väntar.

Vad brukar ni göra för julgodis? Ge mig lite inspiration! ;)

Nu ska jag krypa ner i sängen med en bok, nej ingen mysig roman eller så utan en skolbok. Den är obligatorisk till min sista hemtenta så måste ta mig igenom den så lika bra att sätta igång nu!

Godnatt och sovgott!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0