good life


Min häst var så fin idag! :) Jag fick igenom honom rätt bra i tisdags, sen en skogstur igår och idag lite tömkörning i skritt. Och han var så fin i handen. Underbart! ♥ Imorgon ska vi till ridhuset tillsammans med Sarah och Arrak. Vi tänkte försöka lägga fram lite cavaletti och någon liten studs för lite mjukgörande arbete. Det ska bli roligt. :)


Annars idag har jag varit med en kär vän på stan och letat juleklappar. Det finns så mycket fint jag skulle vilja ge till olika personer... Om man bara hade pengar! Älskar verkligen att ge bort klappar. Speciellt när man vet att de kommer bli uppskattade. :) Och det är ju väldigt roligt att få klappar tillbaka också... ;)

Angelica hittade iaf fina klappar. Jag tittade på några och tittade även på nyårskläder till mig själv. Men det blir inge mer handlande innan nästa studiebidrag kommer. Längtar redan!! Fatta, det är mitt sista studiebidrag. Sen i januari, då får jag min första lön! Jag kommer känna mig stenrik. Vilken lycka! ;)

Är det någon som har nått bra tips på vad man skulle kunna köpa till mormor/morfar och farmor/farfar? De önskar ju sig ingenting, men man vill ju ge dem nånting när man får så mycket utav dem.
Hjelmen
2011-12-15 @ 20:36:38

Gå till indiska dom har så jäkla gott te och annorlunda kaffe, köp nå mysig mugg till :) Det har jag gjort :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0