come and fly with me

Idag har vart en ansträngande dag, psykiskt. Fantastiskt roligt med två intervjuer. Tycker att det gick över förväntan så nu kan jag inget mer än vänta. Drygt! :)

Men jag ska berätta en hemlis. Jag har blivit erbjuden ett jobb som jag tror jag ska tacka Ja till.. Men ska fundera över helgen så jag är 100 % säker. :)

I alla fall efter mina intervjuer mötte jag upp Maria på bibloteket för ett par timmars plugg! Det är det sista finslipet nu.. Vi kämpar på! Nästa vecka kommer den förhoppningsvis vara klar! :)

Sen när jag väl kom hem kände jag mig helt slut i huvudet och i kroppen. Så kvällen spenderades i soffan, halvt död, framför en gammal film. Ganska skönt. :)

Imorgon hoppas jag på sol! För imorgon vill jag rida på min springare. Han har vart utlånad i två dagar till Ulrika. De har vart med på körkurs, och det har gått mycket bra. Synd att jag inte han vara där och titta nått bara.  Nästa gång kanske. :)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0