back in buisness


Det var länge sedan jag uppdaterade här.. Så kan det gå!

Nu har jag äntligen jobbat klart på Baståsen, det har vart jobbigt, roligt, lärorikt och ibland en aning tråkigt. :P

Sen var jag bara hem och packade om mina väskor och for iväg på road trip med min underbara. :)

Vi styrde först bilen mot Karlstaad, men regnet öste ner där så bilen brummade på och vi hamnade i Smögen första natten. :) Efter lite mys där for vi via Göteborg ner till lilla Ugglarp där det blåste storm. Tredje dagen spenderades inanför Gekås fyra väggar. Vi brände pengar i Ullared med andra ord. ;) Därefter for vi ner till Halmstad och hade det skönt i två dagar innan vi vände bilen uppåt mot Jönköping för en natt och sedan avslutade vi i Örebro på Gustavsvik camping och en dag på relaxen samt äventyrsbadet. :) Sammanfattat så hade vi en jäkligt bra semster! ♥







När vi kom hem var det återigen bara att packa om sen blev det ett par nätter i sommarstugan, ganska skönt att vila upp sig lite efter semestern.. ;) Men nu är vi hemma igen och verkligheten väntar bakom knuten. Ska bli lite skönt att komma igång med vardagsrutinerna igen tycker jag. :)

Nej nu ska jag gå och hjälpa C med maten.
:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0