countdown


Nedräkning till semestern nu.. På lördag morgon lämnar jag Baståsen för en väldigt lång tid. Vill lova att det känns jäkligt bra!

På lördag kommer vi åka direkt upp till Sthlm på dop för världens sötaste lilla Love :) Jag ska vara gudmor, eller fadder som det faktiskt heter idag så ska läsa en dikt i kyrkan. Gud jag kommer att dö! Hihi men det blir nog roligt, hoppas jag... :) På kvällen sen är det 50-års fest på Strömsholm för min brors pappa. Det blir trevligt.

Sen är semestern igång. :) Jag och älskling ska ge oss ut på lite roadtrip! Det kommer bli riktigt mysigt tror jag.. :) ♥


I lördags var vi på bröllop i Strömsholm. Min vackra kusin var det som gifte sig. Det var ett jätte vackert bröllop och vi hade otroligt kul hela kvällen. Kommer lägga upp lite bilder senare sen när jag har kameran här. :)

Nej nu ska jag väl sluta lata mig och börja jobba litegranna. ;)

Hejsvejs!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0