may


Nu börjar slutspurten. Cirkus dryga månaden kvar av terminen. En tuff månad. Två grupparbeten, varav det ena känns större än vad man orkar med just nu. Det kommer bli väldigt fulla veckor framöver..

Utöver skolan, har jag någa få arbetsdagar inplanerade i Maj, kan inte planera in fler, fast jag behöver, på grund utav skolan. :( Ogillas starkt. Pengar är något jag behöver nu inför sommaren! Men vad gör man? Skolan måste ju går först.

Ja sen till det roliga med månaden. Hästen! :) Den ska hinnas med vilket inte är så svårt nu när det är ljust och fint på kvällarna. :) Men hur utpumpad kommer man inte vara efter skolan? Jag vet inte, men förhoppningsvis finner man nya krafter i stallet.

Sen det bästa av allt med den här månaden.. :)

7 Maj, min och Christians 1-års dag! ♥ Den ska vi fira med en tripp till rättviksmarknaden. :) och sedan med en för mig hemlig resa 12-15 maj. C har planerat något för oss och jag har faktiskt inte en blekaste om vad vi ska hitta på. Väntar med spänning! :)

Nej nu ska jag packa min väska och göra mig redo för en förmiddag på Naturskolan i E-tuna.

Hejsvejs!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0