get me out of the dark


Det är så himla tråkigt med tenta tider. Hela ens vardag försvinner... Men snart är den över. Fast jag känner mig väldigt orolig och fövirrad över hur jag ska få ihop den och framförallt hur ska jag hinna klart?
En dag i taget, Martina.

I onsdags var vi och större delen av Västerås och invigde City Gross. Det var en trevlig affär, inte så stor skillnad mot Maxi egentligen. De hade ju en massa uppningserbjudande nu så blir roligare och jämför sen när det lagt sig lite mer. :)
Igår var min  plan att kika in på rean på Ikea. Jag ångrade mig snabbt när jag såg den 100-meter långa kön utanför. Tog en tripp till rusta och nordik istället. Köpte bland annat nya sockerkaksformar. :)

Å idag sitter jag här i skolan och försöker få lite gjort. Men bara till halv 12-12 sen hem och ut med lilla voffsingen. Sen far till hallsta för vi ska vara hundvakt till Yasko också. :)

Ikväll blir det Bellmans med bästa brudarna. Detta för att vår underbara Bella ska lämna oss för många månader i värmen. :( Så en liten avskedsmiddag skulle man kunna säga. Men det kommer bli riktigt mysigt :) ♥

Några bilder från förra helgen då vi hade lite partaj hos Pia.












Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0