you found me


Vilken skit föreläsning man var på under morgonen i Eskilstuna. Nej det var verkligen inte värt att kliva upp så tidigt för den. Jag och basgruppen skippade och satt och diskuterade klart boken vi läst tillsammans. Mycket trevligare måste jag säga.

Idag firar även jag och C fyra hela månader. Det är egentligen ganska lite, men det känns som om vi varit tillsammans så himla länge? Hur går det ihop sig? Jag vet inte, tidsuppfattningen blir lite förvrängd när man är kär, lycklig och glad hela tiden! :) Eller vad säger ni?
I alla fall överraskade han mig med en vacker ros och ett presentkort på cubus. Han är så fin min pojke. ♥ Tråkigt bara att han jobbar hela kvällen så jag sitter här i min ensamhet och ska titta på fotboll och kanske idolpremiären.

Imorgon är det ingen skola, men myckt tid kommer att ägnas åt att plugga ändå. Min kära mor kommer på eftermiddagen som jag tror jag nämnt redan. Supermys. Bullar i massor ska det bli. :)

Nej jag ska koncentrera mig lite på fotbollen nu. Äntligen har ledningen fattat, ut med Svensson och in med Sebastian Larsson i start elvan!! Det var väl på tiden? Hoppas på att Wernblom puttar in några fler bollar i nätet idag också. Det är kul och se det här nyare lite fräschare landslag :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0