you are the music in me


Idag har jag röstat. Det kändes alldeles utmärkt. Blev samma val av parti i alla tre valen. Tror det blir bäst. :)

Annars har jag haft en kortis dag i skolan, som inte var allt för hemsk. Promenerade från skolan ner till centralen och laddade på mitt busskort. Sedan åkte jag hem och bara slappa. Det är fredag och det känns som om man är värd en dag/kväll med slapp. Imorgon ska C jobba så jag tänkte försöka plugga lite. Sen får vi se vad kvällen erbjuder? På söndag kanske det blir hundutställning i Enköping. Mamma och Magnus ska dit, Yasko ska nämligen visas upp med några av sina avkommor. Det skulle vara roligt. :)

Känner mig extremt sugen på att gå ut och fota. Typ sätta mig på bussen och bara åka omkring och fota där jag hamnar. Var grymt länge sedan jag lekte lite med kameran. Måste bli så någon dag.


Ska förbereda myskväll nu. Funderar på att göra egen glass och frysa in tills kvällen. Blir lövbiff, bea och kroketter till middag först. Mumma. :D Har man tur kanske lite hummelsta godis kan få komma fram också!

Trevlig helg allesammans! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0