september 13


Det har varit en riktig kanon helg. Jag och C har bott hos mamma medan de var på kryssning. Det var riktigt mysigt, bara slapp och långa promenader med hundarna. ♥ Det enda negativa var att jag fick skavsår stora som femkronor på varje fot av mina nya joggingskor. :( Så jag kan nu inte ha några skor alls, vilket suger!
Lördags kvällen bjöd på parmiddag på Jensens och sedan bowling på Strike. Trott eller ej men jag vann!? Trots att jag haltade fram med klotet varje gång. Haha. Det måste vart en rolig syn. :P

Under Söndagen blev det mer slapp och en liten road tripp till hummelsta. Det slutade såklart med alldeles för mycket godis! Men nu har vi så vi klarar oss ett par veckor.. ;)

Idag startade en ny vecka med en lång dag i Eskilstuna. Vi började med en väldigt seg föreläsning där jag hann somna hela tre gånger!! Illa, och ingen väkte mig heller haha. Fast det var ju bra skönt att vila ögonen en stund. Efter en alldeles för kort lunch var det dags för uterummets pedagogik. Såklart skulle vi också vara utomhus! En mini-stadsvandring blev det med basgruppen. Det var faktikst mycket trevligt och det blev tillslut en riktigt skön eftermiddag med mycket skratt. :)

C plockade upp mig i Eskilstuna efter min skoldag och vi for till Tuna Park. Där blev det lite shopping. Hittade en fin tunika på Cubus. En ring och ett par örhängen på Ur & Penn samt lite underkläder på Lindex. Älskling hittade en jätte fin tröja på Cubus han också. :)

Nu är det snart sovdags. Imorgon blir det lite basgrupps diskussioner i skolan. Sen har jag lite litteratur att ta tag i..

Natti



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0