this love


Har börjat en ny kurs i skolan. Estetiska lärprocesser i teori och praktik. Det känns som om det blir en rikitigt rolig och givande kurs. Har haft två dagar med intro och en föreläsning om just estetiska lärprocesser vilket var intressant, men också mycket upprepening från lek och lär kurserna.
Imorgon är det dags för en heldag med musik. Hoppas den blir rolig och att man får mycket tips och idéer. På fredag ska vi ha dans och nästa vecka blir det bild och drama. :) Kul med två veckor med lite praktiskt arbete!

Idag har jag varit med C på plantagen och investerat i två nya blommor. Känner mig så vuxen när jag köper blommor. Haha. Hursomhelst. Skjutsade vidare C till jobbet och for sedan själv till mamma, för att plantera om några gamla blommor och planterade ner de nya i krukor. Vi hann med en promenad och en fika också. Efter det tog jag med mig bror till Hälla och där shoppade han loss på Ikea, och jag unnade mig lite nya stearinljus. :)

Riktig toppen dag!

Nu har jag suttit bänkad framför Idol och Berg flyttar in. Härliga program, speciellt det sista. Kul att titta in hos folkkära svenskar, som idag hos Gunde Svahn. Skrattat mycket. Hoppas på mer skratt nu när den nya komedi serien på fyran startar. :) Välkommen åter.

Ska ställa klocka nu också så jag inte glömmer att hämta C när han slutar jobbet.
;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0