autumn


Känns som om hösten är här nu. Kalla vindar drar fram. Och största tecknet av allt. Skolan har börjat.
Peppad? Inte mycket.
Terminen kommer bli tuff, mycket att läsa så det blir kämpigt men bara och plöja. Det jobbiga är att komma på efterkälken på en gång. Jag har beställt fyra böcker. Hämtade paketet idag men såklart var det bara två böcker i och inte någon av dem jag behöver mest. Typiskt min tur! Blir att ringa Lycknis imorgon och se vad som står på. Jag har heller inte fått nå CSN så kan heller inte köpa resten av böckerna. Suck. Blir så trött på allting.

Dock har jag tagit mig i kragen och för första gången på två år har jag cyklat till skolan. :D

Hoppas på att få köpa nya garderober ihelgen med våra sparpengar. :)
Något kul i allt kaos.

Ska försöka muntra upp min pojkvän nu. Han är lite vrång tycker jag.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0