all for you


Det var ingen trevlig cykeltur hem från skolan idag måste jag säga. Småregn som tack i ögonen och motvind. Trodde man inte när man imorse kikade ut och såg blå himmel och sol. Så just för stunden tycker jag att det suger och vara billös.

Min eftermiddag består av plugg. Inläsning av litteratur om jag ska vara exakt. Likså imorgon. Jag ska också frosta av min frys imorgon. Tänkte väl passa på att tvätta samt städa när jag ändå är hemma lite.

Innan jag sätter igång med skolarbetet ska jag göra ordning lite fika till mig och min underbara pojkvän som kommer hem från jobbet om en liten stund. :)




It's hard to say what it is I see in you
Wonder if I'll always be with you
Words can't say it, I can't do
Enough to prove, it's all for you




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0