he told me I was beutiful


Helgen gick sådär extremt fort den här gången. Det gillar jag inte faktikst. I fredags var det fredagsmys med hemma gjord pizza och lite naturgodis.

Lördagen tillbringade vi i rättvik det där vi shoppade lite smått och gott. Köpte julgrytlappar, en tomte, huvudmassage grej, en fleecejacka till mig, tröjor till Valter och hans kommande lillebror, kaffemått, potatisskalare, brödkorg och lite annat smått och gott. :) På kvällen var det inflyttningsfest på iggebygärdet hos en vän. Där var det fullt ös, men inte för mig utan det blev bara en kortvisit för att hälsa på alla. :) Känner inget direkt festsug, för mådde så himla dålig sist... Usch.

Igår (Söndag) var det storstädning som gällde. Och som jag skurade, så rent har det inte vart i lägenheten på bra länge! Det fanns ju dock en anledning till all denna städning, C:s föräldrar och farföräldrar kom hit för första gången! Ja och så kom mamma och så. :) Det blev dock väldigt lyckat, de uppskattade alla mina kakor och bullar som jag bakat. :D  

Idag har det var mycket slapp och en del plugg. Har verkligen satt igång med tentaplugget nu. Fast känner mig bra förvirrad inför den. Det är lätt att lära sig alla ordens betydelser och mening, men sedan göra alla dessa kopplingar och knyta samman dem kommer bli extremt svårt tror jag. Förhoppningsvis kommer det sätta sig, tre veckor kvar till tentan ungefär så har lite tid fortfarande. Sen är det praktik som gäller och förhoppningsvis en utlandsresa vecka 44. :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0