old palace resort


Resan är äntligen bokad! :D Egypten, Urgadha here we come!!

Kommer bo på ett 4-stjärningt strax utanför centrum, ett lugnt och skönt hotell enligt kommentarerna. Gillas starkt. :)

Resan kommer bli av vecka 45 dock. Jag har praktik då egentligen, men vi hittade ingen vecka 44 som vi ville ha så nu fick det bli så. Vfu:n kommer jag nog att lösa ändå.. Inte för att min handledare var sådär överlycklig men det skiter jag faktiskt i just nu..


Var i stallet igår och skulle hoppa min stjärna. Men upptäckte ganska snart att så skulle det inte bli för han haltade nämligen i traven. Så var bara och sitta av, hämta Ulf och sen sprang vi några vändor samt kände och klämde lite. Han har röta i hoven stackarn. Hoppas det inte blir en hovböld av det hela, vi upptäckte det ju iaf i tid. :(
Så nu blir det ingen ridning på hela veckan. Ska åka dit i helgen och se hur det utvecklats.

Nej jag ska börja knalla mot min lektion nu..

Vill bara säga lycka till till min underbara pojkvän som är och gör rullbandstest i Kungsör idag. ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0