nothing compares 2 u


Haft en helt okej helg om jag får lov att säga det. I fredags var det mys med Malin. Och igår var jag i stallet hela dagen. Red Norre ordentligt på det nya bettet. Han gick som en klocka min filur. ♥ Imorgon ska vi jobba med galoppbommar och lite cavaletti studs. :)

Igår var vi hos Mange och Angelica. Blev film, gott och lite kortspel samt yatzy. Borde väl inte skryta men jag var rätt oslagbar hela kvällen. ;)

Idag har vi hunnit med mycket jag och älskling. Hans morgonmatch blev inställd så vi har hunnit med en lunch på rondellen samt en shoppingrunda på maxi. Nu är han på sin eftermiddags match och jag pluggar ... (Har en liten paus nu dock..) Så fort han kommit hem bokar vi resan jag hittat. :D Vecka 45 blir det sol, bad och värme i Egypten! ♥

Ikväll blir det myskväll men förhoppningsvis blir det en promenix innan.





ibland räcker jag inte till
men jag jobbar på det
för dig, allt för dig




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0