just the way you are


Igår blev det en riktigt utflykstdag! :)
Det hela började med att jag åkte hem tidigare från skolan, för det var riktigt urtrist. När jag kom hem vill C åka och fika, och jag är ju inte sen att hänga på! ;) Han fick för sig att han ville överraska mig så jag fick inte veta vart vi skulle. Efter över en timmes bilfärd och lite felåkning hamnade vi på Taxinge slott. Jätte mysigt ställe, tyvärr var det ju då stängt! :( Det har tydligen ett av Sveriges bästa fik, så det var riktigt tråkigt. Jaha fortfarande fikasugna åkte vi tillbaka hemåt men svängde av mot Mariefred istället och det blev ett stopp på Gripsholms slott. Det var dock också stängt men det blev en fika i den lilla byn och promenad i slottsparken. Supermysig dag.. ♥

När vi kom hem gjorde vi nyponsoppa med beskvier och vaniljglass. Mumma. Och avslutade med en varsin kladdkakemuffins. Toppen dag och toppen kväll :D Bilder kommer inom kort.

Idag fick jag kliva upp tidigt, trots att jag är ledig. Två män kom hit och satte dit nya persienner. Det tog typ tio minuter. Hade de inte kunna komma lite senare än halv nio då? Shit the same nu är jag uppe. Ska snart ta tag i disken och sedan plugga lite innan Sofie kommer och hämtar mig för en tur med pållarna. Jag har införskaffat ett nytt bett till Norris. Får se om det passar och om han blir lite lättare på det. Hoppas.

Ikväll tror jag det blir idol mys med Mallan.. :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0