I have a dream


Jises vad mysigt det var att sitta på hästryggen igen. Jag har bestämt mig för att börja rida Norre igen, ett par dagar i veckan när jag kan ta bilen. :) Känns mycket bra. Håller på tappa bort mig själv när jag inte får hålla på med hästar. Ett par månader har gått bra men nu  håller det inte bara längre. Har till och med suttit och tittat på hästannonser, har väl inte råd att köpa mig min egen just nu, men jag har hittat en 6-årig fullblodsvalack som jag vill ha ha ha! :( Får väl dock fortsätta drömma, men funderar på en foderhäst till våren iaf. Vad tror ni om det? Jag tror det kan vara en rätt bra idé. Rida måste jag iallafall göra annars fungerar jag inte som människa.






Jag glömde mina glasögon i stallet. :(




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0