you take the pain away, you make it worth the wait


Fan jag kraxar värre än en kråka. Sen hostar man som en tok. Vill bli frisk nu!

Gud vad tiden går fort, snart fyra veckor gjorda på praktiken. Sjukt. Så två veckor kvar sen är det vrål plugg i skolan inför tentan och redovisningen. Gosh. Måste fixa det här nu. Är sjukt omotiverad men men. Fan efter det blir det sommarlov. Det är ju mest stört också! Är ledig nån vecka sen ska jag jobba en period. Ser inte fram emot det men måste ha cash så har inget val..

Det har vart rätt fullrulle denna vecka, därför har det inte blivit så mycket bloggande. I måndags var jag coach på min match, tisdags var jag på speedway i kumla, så jävla kul det var! Mest ledsen över att det inte blir nå Ullevi på lördag, men men. Igår shoppade jag lite på ikea och nordik med C, blev även en sväng ner på stan där det blev mobilshopping och käk. Mest mys. :)

På lördag blir det rättviksmarknaden, ber om vackert väder!



Pirr i magen!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0