Från och med Du


Haft en riktigt bra helg måste jag få säga. I fredags var det mys med Malin bland annat. På lördag var jag och älskling i Tullgarn på jaktmässa vilket var ganska mysigt faktikst och ännu mera mys blev det på kvällen.

Idag har jag shoppat skor. Tag 3 betala för 2 på skopunkten! Happy happy :) Häromdagen fick jag också fått gå igenom en massa kläder som en klasskompis tänkt slänga. Så hittade ett par lila jeans, shorts, två skjortor, ett par skor och lite annat som kan komma till andvändning. Så har fått förnya min garderob lite. Var också in på Tati idag och hittade snyggaste jackan som jag bara vill vill vill ha! Give me money someone!? :(

C har också inskaffat en ny bil, en audi. Som jag beslar tag för det mesta. ;) Ska ha den till papps nästa helg. Lyx! Imorgon är det skola, en redovisning som ska planeras. Torsdag ska den visas upp. Direkt efter den drar jag till Alingsås då. Syster tar studenten, ska bli trevligt. Hoppas vädret är med oss bara.


Tisdag är det match, taggar. Undrar bara hur jag ska palla? Allergin gör astman sju gånger värre så att andas normalt är bara och glömma... Men kämpar.










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0