say you, say me


Fy fan vad underbart det är med denna sommarvärme! Inte för att jag hunnit sola direkt, men får i alla fall vara ute med kidsen och njuta av det.  

Idag har jag vart otroligt effektiv. Jag har tvättat, städat, rensat bland räkningar och papper, slängt soppor som kartonger och annat skit samt hängt undan vinterkläder och kläder som inte används! Känns as bra måste jag säga. Nu skulle jag bara vilja ha pengar så jag kan fylla ut med nya sommarkläder och skor. Fast jag ska ju leva på min mynt samling i helgen för på kortet har jag nog inte mer än ett par kronor heller... Gör mig rik i mitt nästa liv, snälla!

Ikväll kommer mig pöjk.

Imorgon kommer mosters mirakel Valter.

I'm happy for once..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0