I wanna give you my name


Fy vad trist och plugga. Jag dör. Håller på planera mitt projekt nu det är väl lite roligt men drygt att komma på syften och sånt där. Att göra själva förberedelserna till aktiviteterna är desto roligare. Fast är man sjuk är koncentrationen och orken inte på topp. Hade hellre vart ute och myst i det vackra vädret idag...

Just nu surfar jag cdon istället.

Kollade på skräck igår. Paranormal activity. Jag dog. Tur att man slapp sova själv!! Fyfan. Fast är sugen och se den igen faktikst, men då kommer jag nog dö några gånger om igen. Usch. Ryser bara jag tänker på filmen.

Mår fan kasst idag, min näsa har blivit en fontän under senaste timmen här.. Skulle aldrig gått upp ur sängen idag. 

Ska ner och titta på fotbollsträningen ikväll och lär ju missa matchen imorgon.
Trååk. :(



like like like



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0