to good to be true?


Dålig jag har blivit på att blogga. Dock är jag kind of busy right now. Nej men i helgen har det vart fullrulle. Fest hos Henriksens i fredags. Det var jätte trevligt trots nykterheten. Kul att träffa gamla vänner som man inte sett på evigheter. :) På lördagen var det amazing väder så solade en stund medan min darling jobbade. Hann också med lite städ och en sväng på maxi. Kvällen bjöd på grillning hos familjen Elo. Super trevligt. Söndag var en riktigt lyx dag med tuna park, slagsta glass och kvällen blev man bjuden på middag på stan. Kan inte ha det bättre just nu. :)

Denna vecka blir dock inte lika rolig. C jobbar eftermiddag och jag har praktik vilket betyder att vi inte får ses alls... :( Fast söt som han är kom han hem på sin middagsrast och käkade med mig. Och nu tröst äter jag dumle i min ensamhet. Längtar till helgen!

Hoppas kunna sätta igång med att träna nästa vecka. Börjar känna mig lite piggare nu. Ska dock vila veckan ut för säkerhetskull. Missar ingen mer match nu för den imorgon är inställd och nästa vecka har vi ingen. Så borde hinna bli frisk tills nästa drabbning.





Jag är tacksam just nu,
att jag får vara ett med dig,
det är lycka för mig ikväll.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0