have you ever seen the rain?


Tråk dag och tråk väder. Har inte fått så mycket plugg som jag borde gjort. Ångest men orkar inte bry mig om den. Är frisk nu. Tränar fotboll igen nu, jobbigt, men kul. :) Match nästa vecka att tagga för. Yes.

Imorgon ska jag till praktiken igen. Ska ta igen sjukdagarna jag hade. Mys. Hoppas solen skiner lite mer bara. Torsdagen spenderas också i Irsta. På fredag blir det plugg och tandläkaren.

Ikväll far vi till Sura en sväng. Ska få pengar av mormor till tandläkaren. Har betalt räkningar och grejs idag. Har nu 1000 kr kvar att leva på denna månad. Wie! Jobbade sista dagen på mitt jobb idag också! Underbart. Sen är det bara 6 veckor städ i sommar man ska genomlidas förstås..

Tydligen ska jag ut och springa nu.. Jobbig min pojke är! Fast har man lovat så har man ju.. Så får väl pallra mig ett varv runt spåret då... Kill me please!

;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0