caught in this feeling


Jag borde inte spelat macth igår. Envis som en gris är man. Fick kliva av efter 35 minuter, tyckte det var dags när man knappt såg bollen ordentligt sista minuterna. Vi gjorde verkligen en kanon första halvlek, i den andra klappade vi ihop. Ork och hängnacke efter två snabba helt onödgia mål i baken. Nästa match siktar vi mot nu!

Imorgon är man ledig! Tusan så skönt, då ska det sovas ordentligt! Och umgås med min pojkvän eftersom det nu är helt officiellt kan jag ju lika gärna skriva det här med.. ;D Nu känns de mesta problemen (plugg & sjukdom) mycket mindre. Även om jag måste ta tag i dem..

Ska vara i förskoleklass idag igen. Shit det var roligt. Barnen är otroliga får en verkligen att fundera på om man inte skulle vilja ha en förskoleklass en dag..?

Ska gå och proppa i mig alvedon och skit nu så huvudet börjar fungera.

I eftermiddag är det tatueringsdags! :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0