bang bang, shot dead!


Misstänkt bilbomb på Råby. En helt vanlig dag i storstan. Är det inte i Moskva så ska det väl vara här? Skönt att det var en bit bort men lär väl höra om den smäller, I guess.

Idag har jag jobbat, postat min trasiga mobil, gått på promenix och tittat på tv. Inte pluggat som jag borde. Suck Martina. Dock har jag ju påsklov efter imorgon så det blir hårdkörning då. Det måste bli det. Fast om det är fint väder på torsdag eller fredag blir det tamefan en heldag i stallet. Jag behöver verkligen det.

Vi tog lagbild på fotbollen igår. Insåg idag att det är en månad till seriepremiären exakt. Shit. Hoppas vi har någon träningsmatch snart så man hinner komma igång lite. Tänkte försöka mig på några löprundor ihelgen om jag kan lösa sko problemet. Vill inte förvärra mina skavsår. Hm. Måste också köpa benskydd nästa vecka. Jag är fan laddad, mer laddad än jag vart på mycket länge. Kul. :)

Ska nog lägga upp pics från helgen nu, som förövrigt var helt okej I think. Hade en toppen kväll med min babes från klassen i fredags och en lika brakväll i lördags, sen en väldigt bakis söndag där man släpades runt hela stan. :) Avslutade med ett besök hos mamma där jag umgicks med min bästa, klokaste och underbaraste bror. Han är bra när man själv bara ser kaos. ♥




   



Ge mig sommar och Grekland.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0