sick or not?


Jag hatar när man mår dåligt och det känns som om man sak bli sjuk när som helst men det bryter liksom aldrig ut. Så mår jag nu. Så himla irriterande, mycket skönare att bli sjuk och få det överstökat än att gå och må halvdåligt och vänta liksom. Vill kunna träna fotboll på torsdag. Suck.

Har beställt en ny mobil idag. En nokia N86 Indigo. Den ska komma hem inom en vecka, me like. Min mobil har ju gett upp livet. När jag ringer från den hör jag inte ett ljud, inga signaler eller ingeting. Jag hör när folk ringer till mig men väldigt dåligt dock. Så det ska bli enormt skönt med en ny och fin mobil. :)

Helgen vet jag inte hur den blir. Storasyster fyller 30 eventuellt kommer man delta i det firandet och så kommer systrarna upp från Alingsås. Vi får se hur det blir! :) Jag är ju ganska pank så kan ju inte göra så mycket, men har bara mig själv att skylla för det.

Ska nog ta lite glass för halsen nu och slå mig ner inför mästarnas mästare. :) på fredag börjar mitt favvo program, så ska det låta. Klockrent program måste jag säga!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0