money money money


Åhh vad jag vill shoppa! Hittade ett par läckra sommarjeans som jag verkligen skulle vilja ha. Sen en jacka som jag kan tänka mig. Flera par skor från skopunkten. En tunika på Åhlens och en snygg randig t-shirt på Gina. Fast jag har ju inte råd att handla allt det. :/ Så köpte ett par nya pumps idag endast! :) Sen ska jag nog köpa jeansen och kanske jackan, eventuellt tunikan på åhlens också imorgon. Resten får vänta lite. Ja vi får se. Ska ju till tandläkaren imorgon. Det kommer ju kosta. Sen ska bilen lagas. Buhu.
Jag ska gifa mig rik och bli hemma fru.

Fick min mobil idag. Det första som händer är dock att kameran hakar sig gång på gång. Var bra nära att slänga ut telefonen. Sen tog det mig en timme att hitta menyn. Sen blinkar det en bild på ett meddelande i ena hönet vilket gör mig galen. Kul om man ska behöva lämna in den det första man gör. Irritation på högsta nivå!! 
Suck.
Alltid är det nått.

Grattis till Natalie som fyller år idag, firade det med mat på Red Chili. Sen fira jag lite till nu på kvällen med våfflor. :) Jag är på ovanligt bra humör trots att nya mobilen är dum. Faktiskt.
Natalie
2010-03-26 @ 11:14:41

Åh, omtalad i bloggen, det var inte illa :D

Tack tack :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0