it's such a beautiful day


Jag måste säga att den här underbara solen vi har verkligen gör mig på bättre humör. Så skönt när man äntligen får vårkänslor. Det känns dock som om den här snön aldrig kommer att försvinna. Det är ju vitt så lång ögat kan nå. Var iallafall bara tvungen att promenera när jag kom hem från skolan. Super skönt. Det var så länge sen jag gick på långpromenad, var faktiskt lite trött efteråt. Känns att jag är otränad. :/ Vilket känns jobbigt eftersom jag troligen ska börja spela fotboll igen. Ska jag vara ärlig är jag inte säker på om jag verkligen vill spela. Dock ska jag ner och testa så jag kan säga säkert sen hur jag känner, idag!! Ibland saknar jag det men jag vet inte. Det känns inte så viktigt längre liksom, lockar inte längre bara jag tänker på att träna känner jag för att stanna hemma i soffan haha. Jag är nog den mest lataste människan på jorden. ;) Suck. Fast nu har jag blivit övertalad och Dingtunas tränare ska till och med hämta upp Madde och mig så nu är det bara och knyta på de gamla dojjorna!

Veckan är fullbokad med plugg, inte kul men bara och bita ihop och köra på. Tror det ska gå bra men jag kan inte var säker för har inte riktigt kommit igång ännu. Vi håller på med genus just nu och det är riktigt intressant. Ska analysera en barnbok utifrån ett genus perspektiv. Vi får se hur det går. Ska sätta mig med det lite nu igen tror jag faktiskt.

 

 

        

today's look




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0