It's getting hot in here...


Laddar för en kväll med tjejerna. :) Kommer bli kanon har ingen aning om vad vi ska ha för oss men gissar på att vi ska göra stan farlig. Så det lutar mot en två-dagars. Härligt! :) Har stora bekymmer med klädval men lutar åt nya jeansen och ett linne som jag rotat fram. Kanske hinner byta om men vi får se. Haha. Jobbigt med kläder sådan beslutsångest man får. Men kul och ha nått nytt på sig. Shoppade liksom alldeles för mycket idag (och igår). Förutom nya jeans, blev det en topp, pumps, leggings och en klänning som jag ska ha imorgon. Blev typ tröstshopping eftersom jag måste skicka tillbaka min nya mobil för kameran i den fungerar inte! Arg blir man men inte mycket att göra. Suck.

Eftersom denna kväll är lite oplanerad har jag inte hunnit fixat nå groggvirke men hade som tur va några cider. Eller så kör vi nyktert ikväll, vi får se. Ska ju faktiskt upp och rida Napolie imorgon förmiddag. :) Imorgon är det All In som gäller iallafall.

Ha en sjukt bra kväll folk!

 

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0