life looks better in spring


Så trött på allt. Så trött på att plugga. Vintern gör mig deprimerad. Ge mig sommar, ljus och värme. Ge mig hopp om livet. Typ.

Veckan började riktigt kasst men känner mig bättre nu. Imorgon är jag ledig. Ska gå på stan och leta kläder till 80-tals festen som är på ingång. Ska bli spännande och se om jag hittar nått kul. Men det får inte kosta för mycket. Man kommer inte långt med 2000 kr när det är ett antal dagar kvar på månaden. Dock ska jag unna mig en sallad på vivaldi! Har vart sugen på en hela veckan. Det får bli en sådan istället för godis haha. :) Helgen blir lugn och ska försöka hålla den nyttig också. Jag ska vara chafför och hundvakt på lördag. Så om någon är sugen finns det plats i soffan. I guess.

Måste ta tag i min exa. Men jag vill inte. Jag tror dock att jag bestämt mig för ett ämne. Ska försöka komma igång imorgon, får väl se hur det går. Åh får huvudvärk bara jag tänker på det.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0