utan dina andetag


Jaha ännu en vecka till ända. Fort tiden går. Läskigt. Nästa vecka är det midsommar, sen är juni slut. Sen har vi semester och då ska jag och syster på Pink mfl @ Ullevi bland annat. Wunderful. :)

Mysigt med Fredag. Har vart ledig faktiskt. Jag och Älsk började dagen med gröt och sedan ett pass på gymmet. Efter det besökte jag en läkare angående mina händer. Har fått två olika salvor som ska användas dagligen. Jag ska försöka undvika vatten och kemikalier eller starka medel så mycket jag kan. Lycka till säger jag.. Fem veckor kvar på städ liksom. Chefen har dock köpt mig alldeles egna handskar. Mycket snällt. Hur som helst, eftermiddagen spenderades med Angelica. Promenad och mys på balkongen. Styrde bilen till mor på en fika efter det och sedan for jag vidare till maxi för storhandel. Känner mig duktig.

Imorgon blir det eventuellt tippen med lite skräp... Kanske, har en del som jag vill slänga. Sedan ska jag ut och mocka i stallet samt ta ut vovvarna en liten stund. Kvällen bjuder på mys med de bästa här hemma. Vin och gottigott sedan kanske en tur ner på stan om vädret är vackert. :)

Snart kommer C hem, har köpt godis till honom. Finns dock en risk att det kan vara slut innan han kommer.. ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0