not afraid


Hade en extremt obehaglig mardröm imorse. Vaknade av att det kändes som om någon/något verkligen satt på mina ben. Usch! :S Den resulterade i alla fall till att jag inte kunde sova nå mer. Så steg upp 06.30 imorse. Eller steg upp kan man väl inte säga. Jag flyttade mig till soffan och tvn.. Så känner mig lagom seg just nu faktiskt.

Ikväll är det grillning hos Mange & Angelica. Ska bli trevligt. Måste välja kläder snart faktiskt..
Imorgon åker vi till stugan för lite mys och kanske lite fiske..:)
Söndag är det Strömsholm och Grand National som gäller! Hoppas verkligen solen tittar fram igen då så man kan få ha lite picknick bland grönskan och hästarna. Sedan vill man ju alltid vinna lite pengar! ;)



Sneak peak på min nya jacka..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0