1 month


Imorse när jag steg upp fann jag ett jätte paket i köket, med ett jätte fint kort från min pojke. I paketet låg jackan jag hittade på Tati för ett tag sedan men inte har haft råd att köpa.. Svävar på moln idag. Får jag ha sådan här tur?








Helgen har vart suverän annars. Den spenderades i Loo/Alingsås. Min syster tog studenten. Det var en otroligt lyckad dag med vacker väder och trevligt sällskap. På lördagen tog vi det bara lugnt och myste. Kom hem igår och då blev det subway, jordgubbar och sol ute på filten. ♥ Underbart mysigt.
Veckan bjuder inte på så mycket mer än plugg, fotboll och mys. Planer för helgen smider vi på i veckan. Jag hoppas det blir fint väder för då blir det stuga och kanske årets första dopp? :)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0