never alone always alone


Jaha nu sitter man här alldeles ensam en lördagkväll. Känns som om jag håller på bli ett nervvrak redan. Hur ska det här gå? När man har vart oskiljaktiga under en sådan lång tid och nu helt plötsligt en hel vecka! Dessutom är C uppe i norrland där det inte finns någon täckning alls. De har inte ens en allmän väg!! Nej jag gillar verkligen inte det här. Har aldrig känt mig så ensam i min lägenhet nånsin...

Men det måste gå. Det kommer att gå. En vecka går fort. Eller hur?!

Försöker tänka på att jag snart åker ner till pappa. Det blir trevligt. Göteborg - Ullevi - Pink på fredag med syster, kommer ju bli kanon såklart! :)

Nej jag ska slå på en till film att fördriva tiden framför.
Älskling skulle plinga om en stund också.. Innan de försvinner från mobiltelefonernas värld!



Kom hem till mig nu ♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0