leende guldbruna ögon


Har precis tryckt i mig den godaste middagen. Potatisgratäng, lövbiff, beasås och en underbar sallad som jag rörde till. :) Ligger och vilar magen nu på nya soffan hemma. Extrem lyx att ha en stor soffa när man är van med en liten skit. Ska lägga ut bilder senare på hur det blev när vi fixade om lite.

Ikväll blir det mys med min darling. Imorgon överger han mig för en hel vecka med fisk och mygg. Usch. But thats life. Jag passar på att studera lite samt ta en tripp till min pappa.

I tisdags var vi på Gröna Lund. Super roligt att få åka lite karusell. Det är ju för roligt! :D Efter det blev det Allsång på Skansen. Inga super artister med men det var kul att få vara där och se det ändå. Måste göras om sen. :)

Annars är det typ bara bad och sol hela tiden. Så jäkla skönt.
Fan älskar verkligen sommaren.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0