I Listen to only me, myself and I


Vilken härlig dag det är idag. Arbetade en liten sväng på förmiddagen sen har det vart mys med min kille all day. Nu har han åkt och arbetat och jag har städat lite snabbt. Ska strax fara mot lidl och handla lite foodish.

Ikväll blire mat och dryck på Bill & Bob med familjen. :) Efter det möter man upp Mallan och de andra för att spana in ett av de bästa banden, Hoffmaestro & Chraa. Och vädret är klockrent. Kan det bli bättre?

Nej, just nu känns allting helt perfekt och jag ser inte att det kommer ändras på ett bra tag!

Underbar känsla att få vara så lycklig med någon... Det är bara en sak jag saknar i mitt liv. Det är hästarna. Jag blir sjuk av att vara ifrån stallet så här mycket. Drömmer till och med om det. Det gör ont i hjärtat när jag tänker på hur mycker jag saknar det. Vet inte vad jag ska göra. Vill ha min egen, vill satsa. Frågan är har jag tid? Har jag pengar?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0