can’t go a minute without your love


Vilken värme det har eller fortfarande är idag. Det är stört. Men jag vägrar att klaga!

Helgen har vart super. I fredags var det power meet som gällde. Blev en riktigt trevlig kväll. :)
Lördags blev det sovmorgon sedan frukost på slagsta glass! Mums. Vi mötte upp Angelica och Mange där sen for vi till Tuna Park och shoppade. Fick en MJ-tröja av min älskling! :D Happy happy! Efter det for jag och älsk till Lisjö för bad och mys. På kvällen tog vi cyklarna och trampa ner till centrum för lite drinkar på Pitchers. Super mysigt. :)
Idag steg vi upp i tid och for till Skantzö, för sol och bad. Sen åkte C och jobba och jag har bara slappat i min bastu till lägenhet. Har dock fått en del gjort. Alla mina tavlor är nu nertagna och alla kort urplockade. Nya tavlor hoppas jag kommer upp inom kort. Har beställt/framkallat en massa foton också. :)

Just nu sitter jag och kikar på VM-finalen. Hejja Spanien!! Snart dags för förlängningen. Så spännande. Tänk om det blir straffar!? Hjälp!

Imorgon blir det lugnt. Ska till Strömsholm och träffa pappsen. :) Därefter hem till mor för att fira hennes födelsedag. Super mysigt. Får se om man hinner med nå bad också kanske?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0