träningsverk på ingång


Jag är nyss hemkommen från friskis där jag och Maria har vart på afro-dans. Jag kan med stor säkerhet säga att jag kommer ha en grym träningsverk imorgon! Oh shit. Det var jätte kul! Det var inte så jobbigt för flåset men fan vad det var jobbigt för varenda muskel jag har. Upp och ner, sida till sida. Och jag lyckades sträcka min axel/nacke. Aj säger jag bara. Kul att man ska ha redovisning imorgon inför hela stora nya klassen och inte kommer att kunna gå! Haha. Fast det är det väl värt. På fredag blir det vanlig danspass :) Sen afro på måndag igen!

Helgen var kanoners bra! Fan vad kul jag hade. :) Vi var många flickor hemma hos mig och det var som vanligt med oss fullt ös. Me like! Sen for vi vidare till bmb och fortsatte natten. Riktigt lyckad kväll! Tack alla som kom och tack för alla presenter! :) 

Hoppas helgen som kommer bjuder på lika mycket tokigheter!  
:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0