ticktanick


Herre gud i löken. Nu får det banne mig vara nog. Ge mig våååår!

Imorgon är det fredag igen, vad fort veckorna går. Det är helt otroligt, man hinner inte med för fem öre. Snart det februari, sjukt. Imorgon iallafall så ska jag ut till praktiken och göra lite observationer och intervjuer, det ska bli roligt. :) Sedan ska det redovisas nästa fredag, så behöver bara ta mig till skolan förrän onsdag innan det hoppas jag. Så det blir lite lugnt, ska komma ikapp med all läsning då är det tänkt.

I helgen fyller Therese år så då blire kalas i kolbäck, myspys. :) Kankse dock eventuellt så blir jag nykter, men jag har inte bestämt mig än. Får se hur sugen jag är på lördagen.

Idag blev det tidig hemgång från skolan så passade på att städa och fixa lite, hinner ju inte med sånt när man är i skolan varje dag. Sen har det blivit lite av en filmkväll. Tog fram en klassiker, och en personlig favorit, Titanic. Bara älskar den filmen, men jag grinar floder varje gång så jag förstår inte varför jag kollar på den. Haha.

Talk to you later!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0