pluggskit


Jaha söndag idag. Tråkigt. Jag ska försöka få ihop minst fyra sidor till min tenta. Svårt att komma in i ett flow just nu känner jag, men det är bara att sitta och pilla med den tills det lossnar. In imorgon ska den iallafall.

Igår var det Fridas födelsedagsfest. Den var mycket trevlig med fika och roliga lekar. Antar att det kommer komma upp en del bilder på fejjan sen som vanligt. :) Jag är också mycket glad över att min bil verkar vara vid liv igen. Den var med på noterna hela dagen och kvällen igår. Så jag hoppas den fortfarande är vid liv senare idag sen när jag ska och handla. Vill helst slippa ta bussen imorgon också, måste vara i skolan så tidigt usch. Sen skulle jag vilja träna en sväng på vägen hem. Sen måste jag ju jobba också, får dela upp det på tisdag och onsdag efter skolan. Tråkigt men ett måste. Fast i sommar ska jag nog inte jobba nånting. Jo max en månad. Ska spara som en tok nu sen har jag lite fonder och annat som jag kan låna av. Fast vi får se hur det blir.

Nästa helg far jag nog till min pappa. :)

Nej nu måste jag ta tag i tentan.


Ett tillägg, jag har endast det senaste mobilnr nu. Just so you know!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0