långsint.. not!


Min irritation har lagt sig. Det är tur man inte är långsint. ;) Dagen blev långtifrån som jag trodde när jag skrev det andra inlägget. Min bil fick sitt nya batteri idag, glad är jag. MEN bilen var för frusen för att starta ändå. This sucks! Måste få den bogserad till ett garage så den får bli uppvärmd. Suck för bilar och för vinter. Är det normalt med denna kyla? Kan inte minnas när det var så här kallt sen sist. Jag äger inte ens kläder för det här.  

Got my wish today, bärhjälp till shopping på ikea. :) Mammor kan vara så otroligt negativa, speciellt min men fick som jag ville. Köpte i alla fall ett nytt soffbord och två hyllor. Skulle även blivit en byrå men den var tillfälligt slut. Don't like. Får ta den senare då. Kanske ihelgen? Kommer bli omöblering på högsta nivå så fort jag får tid. Byta plats på tv, soffa, vitrinskåp m.m. Tror det kommer att bli kanon.

Nu måste jag springa till köket, håller på lagar kyckling till min matlåda imorgon.

:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0