kryper i hela mig


ÅHH jag vill bara skrika ut min irritation just nu! Skiter i allt.

Jävla äckel kyla. Det räcker med -5 då kan jag vara hyffsat OK med vädret men inte nu. Nu irriterar det mig bara för det gör allting så himla komplicerat.....  

Hela jag längtar efter en härlig ridtur i snön men det är för fucking kallt varenda gång jag har tid att ge mig ut. Så orättvist, för det är nog det enda just nu som skulle kunna göra mig på bra humör. Nej det här med vinter är verkligen inte kul.

Det enda positiva med denna dag verkar bli att min bil sak bli lagad. Om inget annat går åt skogen på vägen. Och jag hopas verkligen det här nya batteriet ska hålla för denna kyla för annars kommer jag nog skrota den där jävla bilen.

Hmpf.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0